Daca esti client Hidroelectrica si ai nevoie de asistenta, ai ajuns in locul potrivit. Indiferent ca vrei sa iei legatura cu compania pentru transmiterea indexului, semnalarea unor deranjamente sau depunerea unei reclamatii, iti oferim toate informatiile necesare intr-un mod clar si usor de parcurs. Afla cum poti contacta Hidroelectrica prin telefon, e-mail sau online si cum poti accesa serviciile de suport rapid si eficient.
Datele de contact Hidroelectrica
Hidroelectrica pune la dispozitia clientilor mai multe metode de contact pentru informatii generale, suport clienti, transmiterea indexului, reclamatii si alte solicitari. Poti lua legatura cu compania prin telefon, e-mail sau utilizand portalul online. De asemenea, pentru probleme specifice, precum deranjamentele in furnizarea energiei electrice, este necesar sa contactezi operatorul de distributie corespunzator zonei tale. Mai jos gasesti toate detaliile de contact necesare pentru a obtine asistenta rapida si eficienta.
Contact general Hidroelectrica
Telefon
021.30.32.500
Formular de contact
www.hidroelectrica.ro/contact
Adresa Sediului Central
Bd. Ion Mihalache, nr. 15-17, sector 1, Bucuresti, Cladirea Tower Center, Et. 10-15, Cod postal: RO-011171, ROMANIA
Website oficial
www.hidroelectrica.ro
Departament furnizare
Poti contacta Departamentul de Furnizare Hidroelectrica direct prin telefon la 021 9834 sau 021 9861, fax la numarul 021.31.11.183 sau e-mail la [email protected], unde echipa de suport iti va raspunde in cel mai scurt timp.
Cabinet Presedinte Directorat
Pentru a contacta Cabinetul Presedintelui Directoratului Hidroelectrica, poti trimite un e-mail la [email protected] sau prin fax la numarul 021.30.32.564.
Protectia datelor cu caracter personal
Poti transmite orice solicitare la adresa de e-mail [email protected] sau poti folosi faxul la numerele 021.30.74.670 sau 021.30.32.564.
Serviciul comunicare, PR si CSR
Ai la dispozitie adresa de e-mail [email protected], si numarul de fax 021.30.74.670.
Contact deranjamente si urgente
Daca ai o problema legata de furnizarea energiei electrice, trebuie sa contactezi operatorul de distributie din zona ta.
Delgaz Grid
Daca locuiesti in judetele Bacau, Botosani, Iasi, Neamt, Suceava sau Vaslui si ai nevoie de asistenta, ai la dispozitie numarul 0800 800 929, iar pentru situatii critice legate de gaz, poti apela 0800 800 928. De asemenea, intreruperile de curent pot fi semnalate rapid printr-un SMS la 3715, mentionand codul POD.
Distributie Energie Oltenia
Daca te afli in judetele Arges, Dolj, Gorj, Mehedinti, Olt, Teleorman sau Valcea, poti contacta la dispozitie numarul 0800 500 000, disponibil non-stop.
Distributie Energie Electrica Romania
Pentru situatii critice in Transilvania Nord, poti apela 0800.400.929, iar pentru urgente in Transilvania Sud, numarul disponibil este 0800.500.929. Daca problema ta este in zona Muntenia Nord, poti solicita ajutor la 0800.500.205.
Retele Electrice Muntenia, Banat si Dobrogea
In Bucuresti, Ilfov si Giurgiu, urgentele sunt preluate la 0800 070 888 de catre Retele Electrice Muntenia. Pentru locatiile din Arad, Caras-Severin, Hunedoara si Timis, Retele Electrice Banat iti ofera suport la 0800 070 444. Daca te afli in judetele din Dobrogea si ai nevoie de interventii urgente, poti apela 0800 070 555.
Contact transmitere index
Pentru a transmite indexul autocitit, ai la dispozitie mai multe optiuni, iar perioada in care poti face acest lucru este intre 22 si 26 ale fiecarei luni.
Cea mai simpla metoda este printr-un apel gratuit la 0800 800 359, unde poti introduce datele rapid si fara costuri.
Daca preferi varianta digitala, poti folosi aplicatia iHidro, disponibila pe App Store si Google Play, sau poti accesa portalul online direct la adresa ihidro.ro/Portal.
De asemenea, poti introduce indexul prin intermediul portalului Hidroelectrica, disponibil la client.hidroelectrica.ro/autocitire.
Contact reclamatii si sesizari
Daca ai o problema nerezolvata sau doresti sa depui o sesizare legata de serviciile Hidroelectrica, ai la dispozitie mai multe optiuni pentru a trimite o reclamatie. Poti solicita asistenta atat telefonic, cat si prin e-mail sau direct in centrele de relatii cu clientii. Echipa de suport este pregatita sa iti ofere solutii si sa raspunda intrebarilor tale in cel mai scurt timp.
Telefon: 0219834 / 0219861
E-mail: [email protected]
Adresa: Bd. Ion Mihalache, nr. 15-17, Bucuresti
Program cu publicul Bucuresti
Luni: 10:00 – 14:00
Marti: 10:00 – 14:00
Miercuri: 10:00 – 14:00
Joi: 10:00 – 14:00
Vineri – Duminica: Inchis
Program cu publicul sucursale Hidrocentrale
Luni: 12:00 – 14:00
Marti: 12:00 – 14:00
Miercuri: 12:00 – 14:00
Joi: 12:00 – 14:00
Vineri – Duminica: Inchis
Pentru gestionarea eficienta a solicitarilor, iti recomandam sa verifici informatiile disponibile pe site-ul Hidroelectrica la sectiunea Furnizare energie.
Program de lucru Hidroelectrica
Program call center
Luni: 08:00 – 16:00
Marti: 08:00 – 16:00
Miercuri: 08:00 – 16:00
Joi: 08:00 – 16:00
Vineri: 08:00 – 16:00
Sambata – Duminica: Inchis
Program sediu central
Luni: 10:00 – 14:00
Marti: 10:00 – 14:00
Miercuri: 10:00 – 14:00
Joi: 10:00 – 14:00
Vineri – Duminica: Inchis
Intrebari frecvente
Cum pot lua legatura cu Hidroelectrica?
Pentru informatii generale poti contacta Hidroelectrica la telefon 021 9834 sau 021 9861. De asemenea, poti trimite un e-mail la [email protected] sau accesa site-ul oficial www.hidroelectrica.ro.
Unde pot depune o reclamatie daca am o problema cu facturarea?
Daca ai neclaritati sau probleme cu facturarea, poti depune o reclamatie prin e-mail la [email protected], telefonic la 021 9834 sau 021 9861, ori direct in centrele de relatii cu clientii din Bucuresti sau sucursalele Hidroelectrica, in intervalul luni – joi, intre orele 10:00 – 14:00.
Cum pot transmite indexul autocitit si in ce perioada este permis acest lucru?
Indexul autocitit poate fi transmis intre 22 si 26 ale fiecarei luni. Ai la dispozitie mai multe metode: apel gratuit la 0800 800 359, prin aplicatia iHidro (disponibila in App Store si Google Play) sau prin portalul online Hidroelectrica la client.hidroelectrica.ro/autocitire.
Ce trebuie sa fac daca am o intrerupere de curent electric?
Pentru probleme legate de furnizarea energiei electrice, trebuie sa contactezi operatorul de distributie aferent zonei tale. De exemplu, pentru Bucuresti, Ilfov si Giurgiu poti apela 0800 070 888, pentru Arad, Caras-Severin, Hunedoara si Timis 0800 070 444, iar pentru Dobrogea 0800 070 555.
Cum pot solicita racordarea unui imobil la reteaua de energie electrica?
Pentru racordarea unui imobil, trebuie sa contactezi operatorul de distributie corespunzator zonei tale. De exemplu, daca locuiesti in Transilvania Nord, poti apela 0800.400.929, iar pentru Muntenia Nord 0800.500.205. Lista completa a operatorilor este disponibila pe site-ul Hidroelectrica.
Pot depune o reclamatie online?
Poti trimite sesizari prin e-mail la [email protected].
Cum pot contacta Hidroelectrica pentru presa sau colaborari?
Pentru solicitari media sau colaborari, Hidroelectrica poate fi contactata prin e-mail la [email protected] sau prin fax la 021.30.74.670.
Hidroelectrica iti ofera mai multe canale de contact, fie ca ai nevoie de informatii despre contract, transmiterea indexului, semnalarea unor deranjamente sau depunerea unei reclamatii. Pentru o experienta mai usoara, foloseste portalul online sau aplicatia iHidro pentru majoritatea solicitarilor. Daca ai nevoie de asistenta telefonica, apeleaza numerele corespunzatoare situatiei tale.